Baner reklamowy pozwala skutecznie promować produkt/usługę. Jednak z uwagi na różne rodzaje banerów reklamowych, możesz wybrać billboard wytrzymały na warunki pogodowe, ale też odblaskowy, widoczny również w nocy. Zleć projekt graficzny i wybierz nakład w trybie ekonomicznym – standardowy.
Jak banery reklamowe wpływają na promocję marki?
Reklama jest niezbędna do promowania marki i produktów/usług, bo pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów. Należy jednak wybrać taką formę, która będzie skuteczna. Jednym z najpopularniejszych sposobów zachęcenia odbiorców do zakupu jest baner reklamowy. Musi być jednak umieszczony w takim miejscu, by został zauważony przez dużą grupę osób. Kolejną sprawą i to niezwykle istotną, jest treść przekazu. Baner składa się z kilku elementów: zdjęcia, logo, oferty, hasła i adresu firmy.
Reklama musi być nasycona intensywnymi kolorami, widocznymi w dzień i w nocy, a także przy niekorzystnych warunkach pogodowych. Doskonale sprawdza się baner odblaskowy, wykonany w technologii druku solwentowego, wyróżniający się trwałością oraz mocnymi barwami. Wybierając baner reklamowy trzeba liczyć się z różnymi warunkami atmosferycznymi. Promieniowanie UV, deszcz i śnieg, negatywnie wpływają na nadruk, prowadząc do jego wyblaknięcia. Wybierając wytrzymały baner powlekany, można mieć pewność, że reklama nie ulegnie zniszczeniu.
Baner reklamowy jednostronny a baner dwustronny
Baner jednostronny wyróżnia się dużym formatem, intensywnymi kolorami i niezwykle trwałym nadrukiem. Nośnik reklamowy daje szansę dotarcia z komunikatem do rzeszy odbiorców, którzy mogą zostać klientami firmy. Stalowe oczka ułatwiają samodzielny montaż, co jest ekonomicznym rozwiązaniem, ponieważ firma ponosi jedynie koszt wydruku reklamy. Jeśli jednak pojawia się problem z jego umieszczeniem, można zamówić baner z tunelami, naciągany się na rurki albo na ruchomy stelaż. Mobilna reklama ma tę zaletę, że jest dostarczana do nowych miejsc, co pozwala pozyskać kolejnych odbiorców.
Chcąc zwiększyć skuteczność wypromowania produktu czy marki warto postawić na baner dwustronny blockout. Można go zamontować przy drodze ekspresowej, autostradzie, restauracji, galerii handlowej, hotelu czy w centrum miasta. Sprawdzi się także na evencie, imprezie sportowej, koncercie i festynie. Widoczność z dwóch stron sprawia, że jest doskonalą formą promocji. Dzięki odporności na zmienne warunki atmosferyczne, reklama długo zachowuje pierwotną formę. Intensywność kolorów i ciekawa grafika zapada w pamięć odbiorców.
Dlaczego zamawiać reklamowe banery dużych formatów?
Bardzo ważną kwestią jest wybór wielkości banera. Ogromny potencjał reklamowy ma billboard ze względu na duży format, dzięki czemu trudno przejść obok niego obojętnie. To z kolei sprawia, że reklama zostaje zapamiętana przez dużą grupę odbiorców pieszych, rowerzystów, a nawet i kierowców. Billboard może być również podświetlony, dzięki czemu przekaz jest widoczny nawet po zmroku.
Druk wielkoformatowy można zlecić w dużym nakładzie, wybierając billboard offsetowy. Przy niewielkich ilości, nawet 1 szt. zamawia się billboard cyfrowy. Wszystko zależy oczywiście od planowanej kampanii reklamowej. Billboard cieszy się popularnością ze względu na nieograniczone możliwości promowania produktu/usługi lub marki. Przyciąga wzrok, a jego treść zapada w pamięć. Reklama umieszczona na billboardzie jest lepiej widoczna niż na banerze, ale często pojawia się problem z brakiem miejsca montażu. Zlecenie wydruku materiałów wygląda podobnie. Przesyłając zlecenie konieczne jest dodanie plików, a do wysyłki opłacenie zamówienia.
[Artykuł sponsorowany]